niedziela, 29 marca 2009

Monolog w publikacji amerykańskiej


20080217-TeaPotOnRail
Image by *Grant* via Flickr


A jednak udało się. Czekałam 8 miesięcy na odzew organizacji, dla której napisałam monolog. W końcu napisali, że włączą opowieść o kobiecie, która dokonywała aborcji i oddała swoje dziecko innej rodzinie, w zasadzie "udostępniając" ciążę bezdzietnemu małżeństwu.

Monolog pisałam po angielsku, w ciągu jednej nocy i nie myślałam, że treść może być na tyle bezbłędna i ciekawa, że zostanie opublikowana w antologii :)

Ale do rzeczy: napisałam na konkurs organizacji kobiecej, która ogłosiła projekt: monolog matka-córka: www.womenplaywrights.org. Monolog nosi tytuł: Cup of tea(rs)i jest w zasadzie skargą niezrealizowanej, upadłej kobiety do córki, która jej poszukuje. Matka jednak nie chce jej znać. Twierdzi, że skoro córka przez 30 lat jej nie znała, nie powinna szukać kontaktu. Monolog jest czasem w formie listu, czasem w formie pijackiego bełkotu. A czasem szlochu-ironii. Tyle :)
Reblog this post [with Zemanta]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz